Z nami dzieci uczą się poprzez doświadczenie, na konkretnych przykładach, a młodsze dzieci w formie zabawy. Grupa skłania do współdziałania i szukania rozwiązań. Podczas zajęć wykorzystujemy naturalny potencjał każdego dziecka do nauki matematyki.
Nasi uczniowie otrzymują solidne przygotowanie matematyczne, stawiamy im realne cele, dajemy wyzwania, które pobudzają ciekawość i skłaniają do odkrywania nowych, nieznanych, matematycznych obszarów. Program EZO bogaty jest w zadania konkursowe, które uczą nieszablonowego myślenia i wychodzenia poza utarty schemat.
Nasze maluchy przechodzą przez pierwsze poziomy nauczania z fantastycznym towarzyszem zabaw – kotkiem EZO, maskotką programu, która ożywia i dodaje magii każdym zajęciom. Śmiech i próba wytłumaczenia kotkowi prawidłowego rozwiązania zadania to zdecydowanie najlepsza forma nauki. Dzieci w tym wieku są niezwykle chłonne i ciekaw świata i dlatego wykorzystujemy ten naturalny potencjał.
Podczas zajęć dziecko:
Każde dziecko będzie przyswajało wiedzę zgodnie z własnym rozwojem, jest to bardzo ważne aby o tym pamiętać i stwarzać jak najwięcej sytuacji, które pozwolą mu oswoić się z nowymi tematami oraz pójść o krok dalej.
EZO to sprawdzona metoda, która została opracowana przez polskich matematyków w 2009 roku. Obecnie w Polsce działają 23 placówki edukacyjne. Metoda EZO jest zgodna z polską podstawą programową.
Zdolności dzieci powinny być rozwijane na drodze ich samodzielnych poszukiwań organizowanych przez nauczyciela i ukierunkowanych merytorycznie zgodnie z polską podstawą programową
EZO to kompleksowy, skuteczny system prezentujący pojęcia matematyczne w zrozumiały dla każdego ucznia niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania,
wiedza i umiejętności pozwalają dziecku na samodzielne zmierzenie się z wyzwaniem, a sukces buduje jego poczucie własnej wartości.
Program zajęć z matematyki EZO stanowi wprowadzenie w ciekawy, często abstrakcyjny świat matematyki. To nie wykłady i suche przekazywanie informacji uczniom.
Poprzez badanie, eksperymentowanie, dyskutowanie, wyciąganie wniosków, liczne burze mózgów i korygowanie błędów w myśleniu, uczymy matematyki oraz podejmujemy się najtrudniejszego wyzwania czyli uczymy dzieci jak należy się uczyć. EZO to ciekawe, autorskie materiały edukacyjne tworzone przez zespół wysoko wykwalifikowanych matematyków od 2009 roku i mnóstwo pomocy edukacyjnych.
Uważamy, że rola zabawy w procesie poznawania jest nie do przecenienia. To ona leży u podstaw późniejszej zdolności do eksperymentowania z pomysłami i koncepcjami oraz umiejętnościami twórczego myślenia.
Gwarantujemy dynamiczną organizację lekcji, naukę przez działanie, dyskutowanie, liczne burze mózgów, zadawanie pytań i eksperymentowanie.
Nasze doświadczenia jednoznacznie wskazują, że dzieci, które uczestniczyły w przedszkolu w programie EZO, uzyskują wyraźnie lepsze oceny z matematyki w dalszej edukacji.
Nasze zajęcia wykorzystują naturalny potencjał każdego dziecka, którego umysł w tym okresie jest bardzo chłonny, absorbujący i plastyczny. Skonstruowane są w taki sposób, aby każdy uczeń brał w nich aktywny udział.
Dzięki naszemu doświadczeniu, pasji i ogromnemu zaangażowaniu wiemy jak należy uczyć dzieci, aby odnosiły sukcesy w późniejszym etapie edukacji szkolnej oraz rozwijały swoje uzdolnienia matematyczne. To co zostało utrwalone w młodym wieku jest trwałe.
Stawiamy na metody nauczania, które przynoszą efekty, czyli: przyjazną kadrę, niestresującą atmosferę, pasję i zaangażowanie. Nasz mózg wtedy lepiej pracuje. Jesteśmy w stałym kontakcie z rodzicami naszych uczniów, na bieżąco przekazujemy informacje, sugestie, pochwały!
Odpowiedź jest jedna: dla każdego!
Nasze zajęcia są przeznaczone zarówno dla dzieci uzdolnionych jak i tych potrzebujących wsparcia, co więcej wszystkie dzieci realizują ten sam program. Sekret tkwi w odpowiednio dobranych grupach, które dają możliwość maksymalnego rozwoju każdemu dziecku, w zgodzie z jego potrzebami, tempem pracy i oczekiwaniami.
Nasi uczniowie otrzymują solidne przygotowanie matematyczne, nadrabiamy zaległości i jesteśmy z przerabianymi tematami „o krok” przed szkołą. Ma to na celu budowanie wśród naszych uczniów: poczucie własnej wartości, pewności siebie, wiary we własne możliwości.
Tematy, z którymi uczniowie spotykają się w szkole są przerobione wcześniej na naszych zajęciach. Jaki ma to cel? Nasi uczniowie spotykają się z nimi po raz drugi w szkole, są oswojeni z nowym słownictwem, nowymi działaniami, liczbami…, dzięki temu przyswajają i uczą się więcej podczas szkolnych lekcji matematyki, są bardziej aktywni i pewniejsi siebie.
Stawiamy naszym uczniom realne cele, dajemy wyzwania, które pobudzają ich ciekawość i skłaniają do odkrywania nowych, nieznanych im dotąd, matematycznych obszarów. Ćwiczymy z nimi techniki rozwiązywania zadań tekstowych, wyprowadzamy wzory, pracujemy z pomocami dydaktycznymi, gramy w ciekawe gry matematyczno – logiczne.
© HelloPi sp. z o.o.